onsdag 7. oktober 2009

Nå nærmer det seg virkelig!

Da var siste korrekturlesing gjennomført, og jeg har gitt klarsignal til trykking. Så i slutten av denne måneden kommer diktboka "Fra hjertet" ut. Jeg er veldig spent, for jeg gir jo en del av meg selv. Blir ganske personlig, kan man si. Samtidig så kjenner jeg at jeg har valgt ut de riktige diktene. Det blir ikke ubehagelig personlig, liksom. Men det er unektelig litt skummelt... Allikevel gleder jeg meg aller mest! :)

I forhold til Simon, så er det ingen forandring. Og det er jo like greit. En kan ikke regne med sånn kjempeutvikling hver uke, akkurat. Må nok bare ta tiden til hjelp. Det er uansett fantastisk at han er så bra som han er! Keep praying!

Ellers, så tror jeg at jeg må ha blitt "ordentlig voksen"... I helga var det ei som protesterte da hun fikk høre at jeg er 30 år. I følge henne så ser jeg ut som ei ungjente. Og det er noen fler som har sagt det også. Tidligere har det ikke vært så gøy å få slike kommentarer. Da ville jeg helst se ut så gammel som jeg var, ikke noen jente! Nå, derimot, syns jeg det er litt kjekt å få høre sånt. Ikke at jeg føler meg så gammel, men jeg er tross alt 30! Har fått meg til å tenke litt dette... Vet ikke helt hvor forståelig dette ble, da. Håper du skjønner hva jeg mener.
Jeg strikker en del for tiden også. Nå er de aller fleste julegavene klare, så da kan jeg etter hvert strikke noe til meg selv også. Skal prøve meg på å strikke lugger, tenkte jeg. Så får vi se hvor stor suksess det blir ;) Kan å strikke lugger, men har strikket bare en av sorten tidligere. Den gang strikket jeg på pinner nr. 2,5 eller noe sånt og med tynt garn. Det gikk treeeegt! Denne gangen skal jeg prøve på en oppskrift hvor det skal brukes tykkere pinner og garn. Time will show hvordan det går.

Ingen kommentarer: