torsdag 21. januar 2010

Jeg har fått en award!

Av tremenning Julie (http://juliejegtvolden.blogspot.com/) har jeg fått min første award. Takk, Julie! :)


Med den følger en forpliktelse - jeg skal skrive sju fakta om meg selv. Hm... Here we go...

1) Jeg er en tankefull kvinne. Innimellom tenker jeg riktignok altfor mye, men... ;)
2) Jeg er lykkelig gift på 6. året.
3) Jeg er veldig glad i å strikke. Koser meg og slapper av med pinner og garn.
4) Jeg er glad i farger. Hadde antagelig gått på veggen om jeg skulle omgitt meg med bare hvitt/beige osv.
5) Jeg skriver dikt. Har til og med gitt ut diktsamling.
6) Jeg er kristen. Jobber også innen kirka (som klokker).
7) Jeg er glad i å synge.

Så skal jeg gi awarden videre til sju av de jeg syns har en inspirerende blogg. Jeg har inntrykk av at denne awarden har gått en stund i bloggeverdenen, så jeg gjør en vri : Om du leser dette og ikke har fått denne awarden, så sett den gjerne inn i bloggen din og skriv sju fakta om deg selv :)

1 kommentar:

Brit-Elin sa...

Heisann! og takk for kommentaren i bloggen min for en liten tid tilbake :) det er veldig enkelt å legge ut en youtube video. Dersom du er inne på YT og ser på en videosnutt så vil du se i høyre hjørne så er det en "link" som heter embed med masse bokstaver og tegn. du kopierer den linken og legger den inn der du skriver når du skriver en ny post på bloggen. der hvor det står edit html over "skriveboksen". var dette forståelig? er ikke alltid like flink til å forklare ;)