lørdag 13. mars 2010

Stopp!

Kroppen min: "Nå er det på tide å stoppe opp, Line Kristine!"
Jeg: "Jeg vet det, men bare litt til nå, så..."

Dette kan gå bra, kanskje ikke. Jeg har i hvertfall lovet meg selv og min kjære at neste uke skal jeg ikke si ja til noe ekstra... Så får vi bare håpe at det ikke blir noen smell innen den tid. Det er en ting at jeg skal utfordre grenser og alt sånt, det gjør meg bare godt. Men innimellom blir det for mye av det gode. Beveger meg i grenseland nå, kjenner jeg.

2 kommentarer:

Anlen sa...

TA vare på deg sjølv! Om du kan bremse må du prøve å gjere det, det er ikkje morsomt å smelle i veggen...

Lykke til!

EM sa...

Jeg har ingen "gode råd" å komme med, men hvis du føler for å koble ut verden litt kan jeg anbefale å se den nye "Alice in wonderland"-filmen i 3D! Og så er jo Johnny Depp med da, hihi =D