søndag 30. oktober 2011

Husflidsmessa 2011

I helga har jeg og mamma vært med på Husflidsmessa 2011 i Inderøy kulturhus.


Mamma


Og meg ;)


Standen vår sett forfra. Mamma bidro med lappeteknikk (løpere, puter m.m.). Jeg bidro med luer, halser, skjerf, pulsvarmere m.m. og diktbøker.


Et gammelt klesstativ kom godt med. Her ser du den ene siden


og her er den andre.



Når jeg trekker fra standleie og diverse materialkostnader til strikkevarene, blir det ca. 600 kroner i inntekt. Fornøyd med det. Har aldri vært med på en sånn messe før, så visste ikke helt hva jeg skulle forvente heller. Nå er jeg trøtt, sliten og litt usikker på om jeg blir med flere ganger. Men den bestemmelsen trenger jeg ikke å ta på lenge ennå. Kjekt å ha prøvd det, i hvertfall.

3 kommentarer:

hedvig sa...

Åhh, så spennende! Og flott at du solgte også! :) Jeg bruker å være der som tilskuer, men hadde dessverre ikke anledning i år.

Marion sa...

Oi så mye fint dere hadde! Dere har virkelig produsert ja, flinkinger! :)

Malin - mine gleder - sa...

Såååå gøy med messe!!!:D Ser ut som dere har masse fint!! :D