onsdag 2. mai 2012

En utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Marion.

Reglene er som følger:
* Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog.
* Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
* Create 11 new questions for the people you tag to answer.
* Go to their page and tell them they`ve been tagged!
* Do not tag back to the person who has already tagged you.

Mine svar på spørsmålene jeg fikk fra Marion:

1) Hva er ditt favoritt-strikkemønster?
Har ikke noen spesiell favoritt, egentlig.

2) Hvor henter du din inspirasjon fra?
Blogger, strikkebøker, oppskriftshefter, fargekombinasjoner jeg ser på f.eks. klær folk har på.

3) Film eller bok?
Helst film. Men kan også like en god bok.

4) Hva er det beste med bloggingen?
Å få kontakt med flere strikkedamer og få tilbakemelding på det jeg har laget og skriver om.

5) Hvilket strikke-/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor?
Det tror jeg må bli denne barselsgaven. Hadde strikket fint lite til babyer før, så dette prosjektet ble til med skrekkblandet fryd. Gaven falt absolutt i smak, da! :)

6) Ull eller bomull?
Ja takk, begge deler! ;)

7) Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme?
Strikker mest hjemme. Av og til offentlig, hvis jeg er på reise f.eks.

8) Hva er ditt favoritt-reisemål?
Har ikke noen favoritt.

9) Hvordan lærte du deg strikking/hekling?
Det helt grunnleggende, altså rettstrikking, lærte jeg av min nå avdøde tante en gang for lenge siden. Etter det har jeg lært litt av mamma, venner, nettet m.m.

10) Hvilken musikk gjør deg glad?
Det varierer veldig. Har en temmelig variert musikksmak, kan man si.

11) Hva er din favoritt-plante?
En som overlever mine ikke-grønne fingre ;)



Så mine 11 spørsmål som jeg sender videre (nei, alle er ikke helt nye):

1) Hvorfor blogger du?
2) Strikking eller hekling?
3) Hvordan lærte du deg strikking/hekling?
4) Lakris eller sjokolade?
5) Hva er det som gjør at du koser deg med håndarbeid?
6) Hvilket strikke-/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor?
7) Hva er det du ikke kan av strikke-/hekleteknikker som du skulle ønske at du kunne?
8) Hva er din favorittfarge?
9) Har du et favoritt-strikkeprosjekt som du strikker/har strikket mange av?
10) Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme?
11) Hva er din favorittblomst?

Jeg sender spørsmålene til Julie`s hobbyverden   Beates englestrikk   Hannes strikkerier
                                        
                                          Blomsterpiken   by Marianne   Mekkehjørnet   Misemors hobbyrom

                                          Smuleblogg   Snertne sneller og små nøster   Sommerfuglens verden

                                                                           Tante er fortsatt gal

Så får de svare de som vil :)




1 kommentar:

Marion sa...

Gøy å lese svarene dine:))