lørdag 9. juni 2012

Handletur på Europris m.m.

Når man strikker, kan det jo være kjekt å notere litt underveis. Hvor mange omganger man har strikket, når man feller osv. osv. Jeg har som oftest notert på en lapp. Men sånne lapper har en tendens til å forsvinne. Og det er ikke like gøy... Har sett flere bloggedamer som har gått til innkjøp av notatbok, og det er jo kjempelurt! Har bare ikke kommet så langt selv ;) Men i går tok jeg turen innom Europris, og da ble det en ordning på det. Særlig når jeg skal strikke på bl.a. toget senere i sommer er det kjekt med bok.


Ei lita toalettmappe ble også med hjem. Det er også en ting jeg har tenkt på ei stund. Kjekt til å ha håndkrem, lypsyl, bind og andre "dameting" i og legge nedi sekken/veska jeg har med på jobb.


På pinnene nå er ei kopptue i blå Petunia. Helt enkelt 3 rett, 3 vrang - mønster. Denne, pluss ei i turkis med samme mønster, skal bli en gave. Har en mistanke om at mottakeren kanskje leser bloggen min, så jeg kan ikke si noe mer om anledningen osv.

Ingen kommentarer: