onsdag 22. august 2012

"Innflyttingsgave"

Jeg har laget to glassbrikker til. Så nå er det to med lilla bunnfarge og to med hvit bunnfarge. Grunnen til at ikke alle har samme bunnfarge er at det ikke er mange nok perler til det i en pose ;) Men to av hver fargekombinasjon ble da ikke så dumt, vel?
 
 
Disse skal bli en slags innflyttingsgave til gode venner. De holder i disse dager på og bygger om i en garasje de ikke bruker. En del av garasjen blir et koselig krypinn, nærmest et slags lysthus. Der skal det etter hvert bli hvite vegger og en del lilla pyntedetaljer. Da må da disse passe bra!


Gleder meg til å overrekke dem senere i dag!
 

4 kommentarer:

Ida Helene sa...

Så fine disse var:-) Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra på butikken og kjøpe perler! Takk for at du ga meg en grunn til å perle (jeg har savnet det :-).

Kristin Kreativius sa...

De ble kjempefine! Likte fargene og mønsteret:)

Katrine sa...

Kreativt! De ble jo skikkelig kule :D

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

De ble så fine - og takk for at du delte ideen!!! Mange muligheter med strikkemønstre!!! Ha en fin søndag!