søndag 21. oktober 2012

Superenkle pulsvarmere

Jeg har strikket meg et par av det Synnøve kaller superenkle pulsvarmere. Det er egentlig en oppskrift fra Nøstebarn. Link til den finner du nederst i Synnøves blogginnlegg.
 
 
Jeg strikket med Sisu. 44 masker på pinner nr. 2,5 ble akkurat passelig til mine små hender.
Pulsvarmerne kommer nesten rett fra pinnene på bildet, så de ser kanskje litt skakke og krøllete ut, men.

 
Var litt spent på om de kom til å bli tjukke og virke litt klumpete, sånn på grunn av de vrangstrikkede stripene. Men syns resultatet ble bra, jeg.
 
Det gikk med mindre enn ett nøste til dette paret. Kjekt å finne sånne små prosjekter som man kan bruke de enslige nøstene på.

7 kommentarer:

Bundingen sa...

Enkle eller ikke, de er i alle fall fine! Nydelig farge også. Det blir aldri for mange par pulsvarmere, kjekt til julemesser og julegaver også.

Lykke til med neste par!

Klem fra Ingunn

Anna sa...

Heisann! Takk for besøk på bloggen min. Jeg brukte ett sting som kalles langett og fant forklaring her, http://www.margaretha.no/butik/docs/mallar/somsatt.asp?Land=NO
Klem fra Anna=)

Randi sa...

Så fine pulsvarmere. Godt å ha utover høsten det.

Berit sa...

De så deilige ut, kjempefine :)

Kristin Kreativius sa...

Hei:) Tusen takk for koselige kommentarer på bloggene mine! Godt å vite at noen stikker innom, selv når det går trott! Det setter jeg STOR pris på!

Du, har jeg forstått det riktig at du bor i tr.lag? Isåfall kan jeg invitere deg til Håndverksmesse på Tiller Helse og Velferdssenter i mårra:) Fra 12:00 til 19:00. Hvis du er i nærheten:) Jeg jobber som aktivitør der, og i år arrangerer vi håndverksmesse for første gang! :) Hadde jeg tenkt, så kunne jeg jo ha invitert deg til å ha et bort og selge! Neste år kanskje?

:) Ha en fin kveld!

MarJE sa...

Enkle og dekorative synest eg dei var.
Ha ei god helg :)

Anonym sa...

Kjempe fin! Ser god og varm ut. :)