fredag 2. mai 2014

Work in progress

Den første sokken av det lille sokkeparet jeg hadde begynt på i forrige blogginnlegg er ferdig.
Syns det er så flotte farger på dette Fabel-garnet!


Tua jeg strikket på er også ferdig, for såvidt. Men har vist fram bilde av hjertet på den og resten er glattstrikk, så da er det ikke så spennende å vise fram noe nytt bilde av den.

Ellers, så har jeg begynt på prosjektet som bare var planlagt i forrige blogginnlegg. Nemlig sokkene i Karisma. Selve sokken blir striper i de to rosafargene, mens toppen av leggen, hælen og tåa blir lys brun. 


Syns fargene jeg valgte ble fine sammen, om jeg skal si det selv.

2 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Det der er Fabel-farge-favoritten min :-) Likte veldig godt fargene i ditt andre prosjekt også :-))

Tusen takk for lykkeønskinger i innspurten - det trengs ;-)

God helg - klem Siv

Berit sa...

Så mange fine sokker du har strikket :) Fabel er et deilig garn!