søndag 13. september 2020

Binders-engler

Man kan finne så mye inspirasjon og så mange ideer til ting å lage rundt omkring, blant annet på nettet. Jeg fikk lyst til å lage sånne binders-engler. Men jeg har ikke funnet noe sted i Norge, verken fysisk butikk eller nettbutikk, som selger sånne binderser. Litt ergerlig i grunn, men sånn er det visst bare.


Men så fant jeg noen litt annerledes binderser på Clas Ohlson og Søstrene Grene.
De små treperlene tror jeg er fra Panduro. Vingene har jeg i hvert fall kjøpt på cchobby.no.


Her er Clas Ohlson-varianten.


Og her er Søstrene Grene-varianten.


 Jeg syns egentlig den med rund binders ble finest. Men jeg er ikke sikker på om det er fordi den er rund eller om det er fordi den er svart. Føler det ble litt kræsj med bronsjefarget kropp og sølvfargede vinger.
I alle fall, delene er trædd på fiskesene. Tenker at hvis jeg skal lage flere, så skal jeg enten bruke et slags bånd i stedet for fiskesenen, eller finne perler til hode med mindre hull. Sånn som det er nå, så heller de litt på hodet, liksom :) Kan jo være sjarmerende det, men fru pirk får litt fnatt av det ;) Time will show!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Så smart måte å laga englar. Syns alle har sin eigen sjarm :)

Guri sa...

Du er jammen kreativ! De var morsomme alle sammen!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så fine disse ble - veldig kreativt :-)