lørdag 2. juli 2011

Shopping i Lillestrøm og Oslo

Litt shopping ble det da også mens vi var i Lillestrøm og Oslo.


Her har Ole Gunnar funnet seg en Spaceworld-butikk og trives for såvidt med det ;)


Fra Panduro ble det med en pen liten dunge med perler til pulsvarmerstrikking. At det meste av disse i tillegg var på salg til halv pris var jo heller ikke så dumt :P
Ble mest grønn- og blånyanser denne gang. Ja, unntatt de gule, da. Vet ikke ennå hvilken garnfarge jeg skal kombinere dem med. Men de ble med likevel. En farge til å bli glad av!


I en av gatene i Lillestrøm sentrum møtte vi noen hyggelige husflidsdamer som solgte mye fint, deriblant smykker. Hjertet er laget av tre, så det er veldig lett.


Litt garn ble også med hjem. Nærmere bestemt fire nøster av garnet Fabel. Melert sådan, i disse fargene. Ikke umulig at noe av det blir en julegave. Ja, jeg vet det er sommer og JULI nå ;) Men å strikke gaver tar tid, så jeg har begynt å planlegge så smått.

2 kommentarer:

Marion sa...

Ble da noen gode kjøp ser jeg :)

Hanne sa...

Ser ut til at du har hatt en fin shoppingrunde :) Du minte meg på at jeg har seks nøster fabel liggende som jeg tenkte skulle bli julegavesokker. *lister seg ut og later som jeg ikke har fått den påminnelsen*. Nydelig lilla farge forresten.