søndag 6. april 2014

Tuestrikking på kurs

Onsdag denne uka var jeg på kurs, eller inspirasjonsdag som det så fint heter, for kirkeansatte. Temaet var arbeidsmiljø. Et interessant og viktig tema for alle slags bedrifter, også for oss som jobber i kirka.


Men selv om temaet er interessant, så syns strikkedamen i meg at det blir litt kjedelig å bare sitte med hendene i fanget. Så jeg tok med meg bomullsgarn og strikkepinner. Trestrikkepinner til og med for å være sikker på at ingen ble forstyrret av pinneklirring. Satte maskestopperne på enden av hver sin pinne underveis så ikke strikketøyet skulle skli av. 39 masker på 20 cm pinne er i meste laget, og jeg orker ikke å sitte å følge med hele tida om alle maskene er på pinnen. Da er maskestoppere genialt!

Garnet er egentlig mer knallrosa. Men jeg brydde meg ikke om å sette på blitz og greier på mobilkameraet før jeg tok bilde. Når man sitter midt i kurslokalet passer det liksom litt dårlig med en skikkelig "fotosession", selv om det var pause da jeg tok bildet ;)

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Det er bra! Personlig synes jeg det er lettere å følge med når jeg har et strikketøy. :) Ha en fin søndag!