fredag 15. august 2014

Noen begynner visst å kjenne meg ;)

Det er tydelig at noen begynner å kjenne meg, ja. 
For her ser du hva jeg fikk i bursdagsgave av ei venninne (Marion):
strømpegarn i flotte farger og te med deilig smak av krydder :)


På pinnene nå er et par med lugger som antageligvis blir til meg selv. Garnet er Smart i fargen sjøgrønn. Det passet for såvidt veldig bra her i går kveld sånn som det bøttet ned med regn ;)


Første lugg ble ferdig nå i ettermiddag. Så da er det vel bare å sette i gang med nummer to før det rekker å bli kjedelig. Det er i blant ett eller annet med det å skulle strikke to like ting, altså. Jeg vet det er flere som kjenner seg igjen i det.

3 kommentarer:

Berit sa...

Så flott gave og så fint garn!
Kjenner meg igjen, ja sokk nr.2 er ikke alltid like morsom å begynne på :)
God helg til deg.

Lisbeth sa...

Så fine farger på garnet du fikk :) Fin gave å få!

Bundingen sa...

Garn er alltid kjekt å få, og med en pose te blir det perfekt.
En sokk er det ingen vits i, så nummer to må strikkes. Synes ikke det er så kjedelig, jeg.

God ny uke ønskes av Ingunn