fredag 1. august 2014

Rammet av halsbasillen?

Neimen om jeg vet hva det er som har rammet meg, om det er halsbasillen eller hva det er.
Og nei, jeg har ikke fått sår hals eller noe sånt ;) Men jeg har visst fått dilla på å strikke sånne halser.
Har allerede strikket to like og har restegarn til en til i samme farger. Nå har jeg begynt på min tredje hals.


Denne strikker jeg i noe gammelt garn jeg fant i garnlageret mitt. Det er et garn som ikke produseres lenger, tror jeg. Sisu fantasy, heter det. Det er 160 m pr. nøste (i motsetning til "vanlig" Sisu som er 175 m pr. nøste) og er dermed temmelig likt Dale babyull som jeg har brukt på de to første.

Var litt redd for at det skulle bli litt kaotisk og slitsomt mønster på den med alle fargene i garnet. Men det blir jo faktisk ganske stilige striper. Snedig! :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Det ser ut som gode og varme halsar du strikkar. Og fine fargar. God helg.