søndag 26. april 2015

Ikke akkurat TV-strikketøy.

Har da kommet litt lenger på luggene (det vil si, den første av dem).


Jeg ser ofte på TV når jeg strikker, men dette er ikke akkurat TV-strikketøy. I hvert fall ikke den delen av mønsteret jeg nettopp er ferdig med (altså stedet jeg peker på på bildet under her).


Jeg har farget annenhver omgang for å lettere skille omgangene fra hverandre, men det kreves likevel en bra dose konsentrasjon for å få det riktig. Det er så kjedelig å ha kommet et godt stykke på et strikkeprosjekt og så oppdage at man har strikket feil lenger opp! Det vil jeg helst unngå...
Resten av mønsteret er temmelig enkelt, så da går det an å kombinere strikkingen med TV/film f.eks. 

3 kommentarer:

Berit sa...

De så fine ut, nydelige farger du har valgt :)

Lisbeths Verden sa...

de kommer til å bli flotte !

Barwitzki sa...

Vakker mønsteret - ha glede med strikke
Ønsker deg god uke fortsatt.