onsdag 29. april 2015

Noen blogginnlegg...

Noen blogginnlegg blir litt sånn hummer og kanari når det gjelder tema. Dette er et sånt innlegg :)

En tur på Bohus i forrige uke resulterte i kubbelys og en søt, liten orkidé til å ha på lysfatet. Hjertet hadde jeg fra før. Fant ut at det var på tide å bytte ut kyllinger og gule lys etter påske.


I dag har jeg vært på kurs om arbeidsmiljø gjennom jobben. Det blir jo litt stillesitting og lytting på et sånt kurs. Da er det kjekt å ha dette for hånden - en god kopp te og strikking :) Koppen er helt ny og ble innviet i dag. Termokopp er snedige greier, altså!

Noen vil mene at man ikke følger med ordentlig (kanskje ikke i det hele tatt) om man f.eks. strikker når man er på et kurs/møte. Jeg klarer utmerket godt å følge med fordi om jeg strikker. Jeg tar selvsagt ikke med meg det strikkeprosjektet med mest mønster og telling på en sånn dag. Men kopptuestrikk passer utmerket! :)


Og i kveld var jeg ute og gikk tur. Frisk luft og bevegelse er god "medisin" mot uro og tunge tanker.


Fredag er 1. mai og fridag for min del. Så da gjenstår bare i morgen før det blir helg. 
Det blir bra, vettu!

3 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Så fint det ble på lysfatet!
Er enig med deg; ingen problemer å strikke samtidig som en lytter til foredragsholdere.
Frisk luft gjør godt. Var sjøl ute en tur i går ettermiddag og oppdaget både leirfivel og bergsildre. Vårtegn.
Ha ei fin maihelg!

Ruths datter sa...

Koselig hos deg. Nydelig blåfarge på garnet ditt. Riktig god helg til deg.
Klem

Lisbeth sa...

Takk for gode ord hos meg :) Jeg synes også det er godt å gå tur, god medisin som du sier :)