lørdag 9. juli 2016

Ikke akkurat prikkfritt

Nok et knusktørt ordspill om prikker ;)
Jeg driver og produserer til jeg skal være med på husflidsmesse til høsten. Så for noen dager siden lagde jeg hjerte på seks kopper til. Bildene er tatt mens malingen tørket. Det er forklaringen på at papirhjertene fortsatt er på koppene.


Prikker i grønt, brunt og gull.


Prikker i svart, lilla og sølv.


Prikker i lyseblå, mørkeblå og lilla.


Prikker i lyseblå, svart og sølv.


Prikker i rosa, svart og sølv.


Prikker i gult, rødt og orange.


Nå tror jeg kanskje jeg har prikket ferdig for en stund :)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Er det dette vi kaller "prikkel-arbeid"? Ser for meg at du må være stø på handa i alle fall. Fine hjertekopper som jeg håper du får solgt. Inntil da kan de jo pynte opp på hylla.

Fortsatt god sommer fra Ingunn