fredag 26. august 2016

Visittkort og housewarming gift

Jeg har kjøpt meg visittkort. Disse blir kjekke å ha med på husflidsmessa til høsten. Går an å sende med et kort om noen kjøper noe av meg. Og så er de hvite på baksiden, så jeg kan bruke dem til å merke f.eks. strikkeplagg med hvordan de skal vaskes bl.a. Visittkortene kjøpte jeg for en billig penge på vistaprint.no.


I dag sendte jeg en gave til ei venninne som nettopp har flytta. En innflyttingsgave, rett og slett. Eller housewarming gift, for å si det på engelsk. Syns det engelske uttrykket er så fint, jeg. For det er jo det man ønsker at en sånn gave skal gjøre, nemlig skape varme i et nytt hjem, på et vis :) 

Ønsker deg ei god helg, akkurat der du er!

1 kommentar:

Bundingen sa...

Flott visittkort! Takk for tipset! Skal sjekke denne adressen etterhvert.

God helg fra Ingunn