søndag 11. september 2016

Stumfilmassosiasjoner

I går kveld ble jeg ferdig med et broderiprosjekt jeg har holdt på med den siste uka. Har brodert denne teksten tidligere også. Men denne gangen skulle jeg bruke en større ramme, så jeg syntes at jeg måtte ha noe rundt selve teksten for at det ikke skulle bli mye tomrom. Valget falt på en fin bord jeg så på et bilde.


Da jeg så det ferdige resultatet, fikk jeg litt sånn stumfilmassosiasjoner. Det er noe med borden, I-en og G-en som minner meg om sånne tekstruter i stumfilmer :)



Og her har broderiet kommet i glass og ramme. Det ble litt gjenskinn i både glasset og den blanke rammen, men.


Jeg syns det ble fint, jeg. Og det syns mottakeren også :)

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Ingen ting gleder oss mer enn fornøyde mottakere. Det gir inspirasjon til nye prosjekter. Lykke til med flere "bilder"!

God, ny uke ønskes av Ingunn

Bodil sa...

Artig og kult broderi :)