torsdag 4. januar 2018

Strikkeåret 2017


GODT NYTT ÅR!

Da var det på tide med en oppsummering av et strikkeår igjen. Tida går da så fort!
På hobbyfronten, så er jeg mest glad i å strikke, noe bloggen min bærer preg av. Men jeg liker også å prøve meg på litt forskjellige prosjekter. Som f.eks. kjeksbakingFimo-leire og trådlampe. Sjekk ut etiketten "div. hobby" her på bloggen, så ser du flere eksempler.

Men så var det oppsummeringen av strikkeåret 2017, da. Den blir seende sånn ut:

14 kopptuer

1 babyteppe

9 luer
(1 barnelue og 8 voksenluer av forskjellige slag)

2 skjerf
(et trekantskjerf og et oransje skjerf til Kirkens Bymisjon)

2 halser
(1 i ribbestrikk og 1 "Martinehals")

2 pannebånd
(1 med fletter og 1 med blomstermønster)

8 par votter
(3 par babyvotter og 5 par tovede votter i voksenstr.)

1 babybukse

7 klesplagg til dukke

1 dukkeryggsekk

2 par snurrestrømper i voksenstr.

2 par babysokker (stay on booties)

1 par leggvarmere

1 løper

3 kjøkkenhåndklær

1 barnekjole



Det ble da en del, dette! :) Og produksjonen fortsetter også i 2018 :)

5 kommentarer:

AnnetteK sa...

Godt nyttår!
Så masse du har laget i 2017, gleder meg til å følge med videre i 2018

Bodil sa...

Her var det mykje fint som er blitt produsert. Godt nytt strikkeår frå meg :)

Bundingen sa...

Ja, her var det litt av hvert! Du er også veldig gavmild har jeg erfart, så dette året har du nok gledet mange med hobbyen din!
Godt nytt år med gode hobby-stunder!

Klem

Barwitzki sa...

Gratulere ... det var mange ... vakre strikketøy.
Godt året 2018 for deg og dine.
Hilsen sender Viola

Marit Johanne sa...

Jeg synes du har hatt en stor og flott produksjon i 2017! Det er moro når en summerer det og ser hvor mye det har blitt. Godt nytt år med mange håndarbeidsgleder!