fredag 9. oktober 2015

Bestillingsverk.

I forbindelse med vår 10 års bryllupsdag i fjor sommer lagde jeg et broderi med tre datoer som er viktige for oss (datoen vi ble sammen, datoen vi forlovet oss, og datoen vi giftet oss).

En bekjent så bilde av det og lurte på om jeg kunne tenke meg å lage et likedan broderi med tre datoer som er viktige for han og kona. Det er sjelden jeg sier ja til bestillinger av noe slag, men denne gangen gjorde jeg et unntak. Og som du ser er jeg godt i gang. Etter at bildet ble tatt har jeg brodert hjerte under den andre datoen også. Så da gjenstår bare den siste datoen deres og litt stryking, så er broderiet klart for innramming.


Selve ideen til å lage noe sånt fant jeg på nettet et eller annet sted en gang. Ikke så avansert og ikke så mye kruseduller. Men det enkle er ofte det beste, er det ikke noe som heter det? :)

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så koseleg!
Og dei "strikka" muffinsformene var SÅ søte :-)

God helg!

Lisbeth sa...

Den ideen likte jeg! Veldig koselig :)