mandag 26. oktober 2015

Sju hverdagsbilder.

Det er en utfordring som verserer på Facebook for tida. Det går ut på å poste et hverdagsbilde hver dag i sju dager, og hver dag utfordre noen andre til å gjøre det samme.

Jeg ble utfordret av søsteren min, Kari. Her får du se bildene jeg postet, fra tirsdag i forrige uke og fram til og med i dag.

Hverdagsbilde 1 av 7; jeg er på jobb og ordner med dåpshilsener til dåpsbarn og faddere.


Hverdagsbilde 2 av 7; grått, vått og småsurt ute. En god, varm kopp te inne :)


Hverdagsbilde 3 av 7; kveldskos.


Hverdagsbilde 4 av 7; på vei hjem fra jobb.


Hverdagsbilde 5 av 7; føttene (i sjølstrikka lugger) på bordet. Hviledag. Fordi jeg trenger det! :)


Hverdagsbilde 6 av 7; høst på lysfatet :)


Hverdagsbilde 7 av 7; noen dager er det enkle ofte det beste. I dag ble det middag fra nabo`n (Siciliana pizzeria).



Det var noen glimt fra min hverdag :)

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

For et nydelig bilde og skrift på det øverste bilde.
I like

mimouna sa...

Mye gjenkjennelig her. Hverdager er ikke så verst! :)