lørdag 7. mai 2016

Men Drops, da... ;)

Altså, her prøver jeg å være flink og bruke av garnlageret mitt. Og så kommer Drops med salg på 25 typer ullgarn i hele mai! Det krever selvdisiplin, det! Jeg vet ikke med deg, men jeg kjøper i hvert fall ikke garn bare med et spesielt prosjekt i tankene... Det hender at jeg kjøper garn fordi det er en fin farge eller fordi jeg tenker at "Jeg finner sikkert noe lurt å bruke det på" for eksempel. Høres det kjent ut? ;)

Med meg hjem ble to nøster lillamelert Fabel. Men dette har jeg i hvert fall en plan med. Det skal bli et trekantskjerf som noen skal få i bursdagsgave. Kan ikke skrive mer detaljert, for jeg har en mistanke om at mottakeren leser bloggen min...


Prøver å ikke øke garnlageret så veldig. Greit å ha litt å ta av, men likevel. Eller kanskje jeg heller skal velge å se på det på denne måten ;)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Vi må da kjøpe garn når det er salg, må vi ikke det, da? Noe garn vi har planer for og noe bare for lyst, nemlig. Jeg skal kjøpe noe i morgen, og det er til en bestilling. Men fremdeles er det mange mai-dager igjen......

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

KJEKT Å HA, KAN NO FÅ BRUK FOR DET EIN VAKKER DAG ;-)

DU ER KJEMPEDYKTIG, SÅ ER IKKJE BEKYMRA OM DU SPER PÅ GARNLAGERET DITT LITT..

KLEM

Lisbeth sa...

Wow, for en selvdisiplin du har!! Jeg fikk 92 nøster i posten......