søndag 17. mars 2013

Litt flere såper

Ikke akkurat verdens mest fantasifulle overskrift på dette blogginnlegget, men det er nå det det handler om - litt flere såper.
 
 
I går kveld fant jeg fram såpemasse, former, farge og lukt. Har tenkt på det ei stund, men nå ble det altså. Lagde tre stk. av den firkantede typen til venstre. De ble grønne og fine og med lukt av jordbær. Tror jordbærlukta mi begynner å tape seg. Den har ikke gått ut på dato, men den blir tydeligvis svakere etter hvert. Så da ble det bare en svak lukt av jordbær av disse såpene. Men, men...
I tillegg ble det sju av den hjerteformede typen til høyre. Det er helt vanlig blank såpemasse tilsatt pulverkaffe. Lurer på at jeg ikke rørte nok eller noe sånt da jeg lagde dem. De ble nemlig litt sånn rufsete på toppen, akkurat som om kaffen ikke helt hadde løst seg opp. Jeg vet ikke, jeg. Har uansett ikke tenkt å delta i noen skjønnhetskonkurranse med såpene mine ;)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Artig! Kjekke små gaver vil jeg tro. Lukter det kaffe av hjertesåpene?

Ønsker deg ei ny, fin uke!

Klem fra Ingunn