søndag 10. mars 2013

Søndag. Fridag. Hviledag.

Søndag. Fridag. Hviledag. Og nytt strikkeprosjekt på pinnen.
 
 
Alle trenger vi hvile innimellom. Jeg, med min helse, trenger å være ekstra nøye med å få nok hvile jevnlig. Det trenger ikke å bety at jeg bare sitter/ligger i ro. Men jeg trenger ro, få mennesker og tid til å pusle med ting som gir meg påfyll på ulike vis. De siste dagene har jeg tøyd strikken litt vel langt, så i dag har jeg hatt en sårt tiltrengt hviledag.
 
I dag begynte jeg på et nytt strikkeprosjekt. Har kommet en del lenger nå enn da bildet ble tatt. Dette skal bli en ullbukse. Og om du skulle lure; nei, jeg er ikke gravid. Men jeg kjenner noen som er det.

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Jeg tror det var Hanne Krogh som sa at vi skulle være flinkere til å gjøre ting som gav oss glede. Det gjelder å rydde plass til påfyll i hverdagen. Det hjelper ikke bare å dekke alle andres behov og glømme våre egne. Strikking er et slikt gledesprosjekt synes jeg.

Koselig med babystrikk...

Ha en fin dag i Nord-Trøndelag!

Klem fra Ingunn

Anonym sa...

Hei :)
Jeg har lyst å gi deg en blog award :)Om du vil ha den da?
Du finner den på bloggen min.
Vennlig hilsen Trollmor :)

Anonym sa...

Jeg skulle ikke være anonym her da... ;) Bloggen min heter Trollmors Tanker, men det kom visst ikke med. Beklager

Kari sa...

Hmm, kæm du kjenne du da? ;-)