lørdag 30. mars 2013

"Påskegodt"

Nå ringes påska inn! Man får med seg det når en av de nærmeste naboene er et kapell ;)
Da passer det jo godt å blogge om årets "påskegodt".
 
Jeg har kjøpt meg Marius-boka. Det begynner å bli en stund siden den kom ut, men jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe den før nå. Min gode venn Marion har jo til og med bidratt med flotte bilder til denne fine boka. Ikke noe rart, spør du meg, for hun strikker kjempefine Marius-gensere bl.a. :)
 
 
I tillegg til boka kjøpte jeg to nøster Sterk i fargen mellombrun.
Disse skal med tid og stunder bli snurrestrømper etter oppskrift fra Ingridstua.
Vi får se når jeg får begynt på dem. Har litt på strikkelista fra før, og det blir vel ikke mindre etter å ha bladd i Marius-boka, tenker jeg ;)
 

 
Ønsker deg ei riktig god påske!

2 kommentarer:

Anne-Lill sa...

Marius er kul... Har oransje Marius til mobilen min jeg. :D

Petronella sa...

Hei Line Kristine. Takk for trivelig kommentar i bloggen min. Jammen har du mange fine prosjekter både på og fra pinnene, selv :-)

Ha ei fin apriluke!