lørdag 17. juli 2010

Sommerkaffe på armeen

Lederne i Frelsesarmeen på Levanger har ferie i en måned. For at det ikke skal bli helt stille hele måneden, arrangerer jeg sommerkaffe en formiddag. Har fått hint om at det er ønskelig med flere ganger hver sommer, så vi får se hvordan det blir neste år. Her er i alle fall plakaten jeg laget til årets kaffe


Jeg har aldri peiling på hvor mange som kommer. Det er jo midt i ferien, mange har feriegjester eller er på ferietur. Når man i tillegg får godt over 20 grader og strålende sol på dagen, så kunne det jo hende at mange helst ville være ute i stedet for å sitte inne. I alle fall, jeg fikk god hjelp av blant annet disse to - min kjære Ole Gunnar og Aslaug.



Markblomster må det jo være på et sommerkaffe-bord ;)



Her ser du en bit av bordet. På årets sommerkaffemeny stod kake, vafler, boller, muffins og is med nonstop og peanøtter samt te/kaffe/saft.


Vi ble 23 stk. i år. Og vi koste oss med god mat, andakt og sosialt samvær.



Sommerkaffe = trivsel!

Ingen kommentarer: