fredag 25. mars 2011

Visittkort og greier, vettu ;)

Til høsten skal jeg og mamma være med på husflidsmesse på Inderøya. Jeg med strikkating og mamma med lappeteknikk. Var der i fjor og så at noen av de som solgte ting hadde visittkort. Så nå har jeg også ordnet meg med det. Kjøpte dem hos Vistaprint. Mulig dette er litt sært for meg som skal være med for første gang, og ja, jeg vet det er lenge til. Men sånn ser de da altså ut:

Lite strikkerier å vise fram for tida. Har ikke blitt så mye strikking de siste dagene. Har vært mye sliten og hatt en del vondt. Så da har strikking blitt delvis nedprioritert, delvis vært en umulighet med dundrende hodepine... Men kommer sterkere tilbake!

3 kommentarer:

Marion sa...

wow stilig kort! Du er bare god til og planlegge synes jeg :) Gleder meg til og se ditt neste strikkeprosjekt! God helg vennen! Klem

Misemor sa...

Så bra! Det er kjempelurt å ha visittkort - selv om du er ny. Man handler jo ikke alt en har lyst på i løpet av en slik messe, det ville jo blitt veldig dyrt. Da er det lurt å ta med seg et visittkort for å kunne komme tilbake til deg!
Lurt!
Misemor =)

Line Kristine sa...

Tusen takk for gode ord, begge to :)