mandag 19. september 2011

Lite ferdig å vise fram

Lite ferdig å vise fram her i bloggen for tida. Strikker jo f.eks. noen kopptuer innimellom, men ser ikke noe poeng i å vise fram ørten like kopptuer, liksom ;)

Akkurat nå holder jeg på med et teppe fra dette heftet. Det strikkes i Lanett på pinner nr. 3, så det tar litt tid. Prøver å være litt streng med meg selv og ikke begynne på så mye annet mens teppestrikkingen pågår. Kjenner meg selv såpass at jeg vet det ikke er noe lurt. Da kan det ta sin tid før det blir noe ferdig teppe, for å si det sånn...

Ellers så nærmer det seg ny Give away her i bloggen. En del av gaven blir et geriljabroderi. Nærmer meg ferdig nå :) Her er et "underveis-bilde".

1 kommentar:

Beate sa...

Det bladet har jeg også kjøpt, men har ikke begynt på noe enda. Har vist så mange andre prosjekter på strikkelisten for tiden :)