lørdag 2. februar 2013

Velkommen til min angstverden...

What if...? Ja, men enn om...?
Kjente spørsmål i angstsammenheng...
 
Daily Shoot Anxiety -- dailyshoot anxiety scrabble letters daily
 
Trenger du å grue deg sånn, da? sa han. Det er jo ikke sikkert at noe av det du er redd for skjer.
Nei, sa hun. Men angsten min finner tak i alle tenkelige (og til dels utenkelige) ting som kan skje i den aktuelle situasjonen. Så smeller den det sammen til en underlig, grå og skummel graut. Og tannhjulene oppi hjernen min går på høygir. Så nei, jeg trenger ikke egentlig å grue meg sånn.
Men velkommen til min angstverden...



 Litt galgenhumor helt på slutten her ;)

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Sender deg en klem. Jeg kjenner til angst tankene fra min kjære mann. Han sliter også med det. Ønsker deg alt godt!