tirsdag 20. mai 2014

Sikre og usikre sokker

Nok et par med småsokker nærmer seg ferdig. 
Også disse blir strikket i Fabel. Denne gang i fargen som Garnstudio kaller "godis".
Dette er da de sikre sokkene.


Men så var det disse stripesokkene mine, da. Dem er jeg straks mer usikker på. Har alltid strikket sokker med to rett og to vrang på leggen, men tenkte jeg skulle prøve denne oppskriften. Den har glattstrikk på mesteparten av leggen. Og det er det jeg ikke blir helt komfortabel med på et vis, kjenner jeg. Hm... Rett og slett litt usikker på om jeg skal strikke dem ferdig. Det vil vise seg om det kommer et blogginnlegg med ferdige stripesokker etter hvert. Foreløpig er prosjektet lagt litt på is.


3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Gi stripesokkene en sjanse, de blir fine!

Maja sa...

Dette blir bra, kjør på med stripesokkene!:)

Huldr sa...

Stripesokkene blir kjempefine! Fikk lyst til å herme. Flott fargevalg også!