torsdag 16. oktober 2014

Noen glimt fra den siste uka.

På pinnene er blant annet ullbuksa jeg skrev om i forrige blogginnlegg. Har kommet et lite stykke på det ene beinet. Jeg har god tid, for dette skal bli en julegave. Men det gjør jo ingen ting om jeg blir ferdig i god tid heller.


Jeg strikker også på et babyteppe. Har ingen spesiell mottaker i tankene, men fikk så lyst til å strikke ennå et sånt teppe. Det er likedan som det jeg strikket til en kollegas baby bl.a. Strikker med Dale babyull i fargen de kaller pudder. Jeg har tidligere i bloggen beskrevet fargen som lys aprikos med en dæsj rosa i, og holder fast ved det ;)


For å holde føttene varme bruker jeg selvstrikkede snurrestrømper. 


 Kryssord pusler jeg også med innimellom. Her en dag løste jeg en kryssord hvor det ene oppgaveordet var linedanser. Husker ikke helt hva løsningen ble, men for meg som heter Line var det litt gøy ;)


Og så et hverdagsbilde, tatt i dag på vei hjem fra jobb.
Joggesko, brostein, høstsol, venter på toget. En fin hverdag!


Til slutt et bilde av lyspynten vi har på stuebordet. Nå for tida ser det sånn ut på lysfatet. Ikke så fancy og avansert, men koselig likevel. Kan man ane at jeg er glad i lilla? :)


2 kommentarer:

Bundingen sa...

Kjekt med hverdagsglimt! Hverdager er det flest av, og det er viktig at vi gjør vårt for at de skal bli gode. Nydelig farge og mønster på babyteppet! Jeg har også strikka ullbukse, med monster på. Kommer på bloggen snart.
Ønsker deg en fin fredagskveld og god helg!

Klem fra Ingunn

Lisbeth sa...

Hverdager er det jo flest av, så hverdagsglimt er koselige å få! Godt å være i gang med noen gaver, plutselig så er den her jula ;)