fredag 20. februar 2015

Prosjekt fullført!

"Prosjekt dukkeklær" er fullført!
Det var ingen konkret bestilling i forhold til antall plagg osv. Det var bare et ønske om hjemmestrikkede dukkeklær. Gensere o.l. er jeg ikke så flink til å strikke. Syns ikke jeg får halskanten fin blant annet, så da ble det ikke noen overdeler. Men noen andre plagg ble det da :)
Har blogget om alle plaggene fordelt på flere blogginnlegg tidligere, men her kommer en oppsummering. Jeg har altså strikket...

et mørkelilla seleskjørt,


en mørkelilla lue,


en turkis lue,


en rosa sommerkjole,


en lysebrun bukse,


og en lyserosa bukse.


Mottakeren har fått sett bilder underveis, og er heldigvis veldig fornøyd :)

4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fine dukkeklede du lagar!

God helg :-)

Bundingen sa...

Godt jobba! Min utfordring er: Strikk en overdel! Du kommer til å få til halskanten, bare prøv.

God helg fra Ingunn

Bodil sa...

Å, det var flotte dokkeklær. Eg er enig med Ingunn. Du greier heilt sikkert å strikka ein gensar. Lukke til og god helg :)

Siddis back home sa...

Skjønne dukkeklær til en heldig dukkemamma! Ha en koselig kveld!