mandag 20. april 2015

NLOTP - New Luggs On The Pinns!

Den gangen jeg var ung og lovende var New Kids On The Block ei populær gruppe. De forkortet ofte navnet til NKOTB. Ble litt inspirert av det da jeg tenkte ut tittelen på dette blogginnlegget. Så dette er da NLOTP - New Luggs On The Pinns! Ja, for det heter da det på engelsk, gjør det ikke det, da? He he! Jeg er heldigvis litt bedre i engelsk enn som så ;) Men i dag har jeg altså begynt på et par lugger. Det blir enda et par Silver Dream Socks fra Garnstudio.


Vanligvis, hvis jeg strikker med to farger, så har jeg den mørkeste som bunnfarge. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det har nå bare blitt sånn. Denne gangen prøver jeg meg på å gjøre motsatt. Bunnfargen er lys grå og mønsteret blir mørk lilla. Tror det også kan funke bra, jeg.

Flere par små snurrestrømper har også blitt ferdige. Så langt er det seks par. Men jeg har mer babyull og garn i lignende tykkelse liggende, så det kan hende det blir fler før jeg sender dem avgårde til Trondheim.


Nå har klokka passert midnatt, og det har blitt mandag. Ønsker deg ei fin uke hvor enn du er i verden!

3 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Kjempefine tjukkesokkar!
Eg må vel til å strikke sjølv no.
Takk for kondolanse.

Bundingen sa...

For en fin samling små-sokker! Tenker det er noen som blir veldig glade for å få slike til sine små.

Lykke til med det grå/lilla!

God mandag til deg fra Kristiansund

Lisbeth sa...

Sokker er alltid kjekt å strikke :) Og her var det mange fine. Blir spennende å se det ferdige resultatet på de du har på pinnene :)