lørdag 2. juli 2016

Sommerstrikkerier

Først et bilde jeg fant på nettet. Mange gode grunner til å strikke her :)


Da vi var på tur forrige uke strikket jeg bl.a. på et rødt Amanda-teppe. Det ble jeg ferdig med i går kveld.


Som nevnt i det forrige blogginnlegget mitt, så var jeg på shopping i Oslo en av dagene. Da kjøpte jeg blant annet disse fire garnnøstene.


Det rosa (som garnprodusenten har valgt å kalle Rosa drøm) er i ferd med å bli til et par små lugger.
Har strikket flere sånne smålugger tidligere. Da, og nå, strikker jeg etter dette mønsteret fra Drops.


Jeg var også innom Stockfleths på Oslo City og kjøpte solbærte. Den er så god!


På Panduro kjøpte jeg blant annet dette settet med kakestempler. Sammen med dem jeg har tidligere fra Clas Ohlson, har jeg nå seks forskjellige å velge mellom :)


Nå skal jeg fortsette å se litt på TV og hvile. Har en del spenningssmerter i rygg og nakke for tida, og det er slitsomme greier. Får prøve å hvile det vekk.

1 kommentar:

Bundingen sa...

Leit å høre om smertene dine. Håper de gir seg. Godt at du har glede av å strikke. Nydelig teppe igjen! Du er snill!
Alltid kjekt med noen nye garnnøster. Jeg strikker fra lageret for tida, og det har jeg tenkt å fortsette med. Kjøper bare det jeg trenger.

Fortsatt god sommer!

Klem