onsdag 17. august 2016

Cute as a button

I dag var jeg skikkelig sliten da jeg kom hjem fra jobb. Planen for resten av dagen var som følger; kreative puslerier og hvile. Så da prøvde jeg meg på noe jeg har hatt lyst til en stund.

Jeg har nemlig flere ganger sett sånne pakker på Europris. Men jeg ville prøve meg med det jeg hadde av utstyr hjemme. Manglet bare lerret, så det kjøpte jeg på Søstrene Grene.


Startet med å tegne et hjerte med blyant på lerretet. Så limte jeg knapper på blyantstreken. Deretter fylte jeg hjertet med flere knapper og limte noen delvis oppå hverandre også. Jeg ville skjule alt av blyantstrek, pluss at lerretet skulle ikke skinne igjennom.


Og helt til slutt skrev jeg Cute as a button i det ene hjørnet av lerretet. Det ble da ikke så verst dette?


Har strikket videre på det lyseblå prosjektet mitt også. Nærmer meg ferdig, faktisk. Så da er det ikke så lenge til jeg kan vise det fram her på bloggen :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Har sett slike pakkar på Europris, men lurt å bruka det ein har heime. Det bei veldig fint :)

Bundingen sa...

Artig pusleri! Dette har jeg ikke sett før. Bilde eller dekor på et kort?
Her benyttes finværet i bærskogen. Har kjøpt en bærrenser som skal kobles til støvsugeren. Er spent på å prøve den etter middag.
10 liter blåbær er på vent.....

Sola skinner nok i Trøndelag også. Nå er det tid for å nyte siste rest av sommeren. Ved skolestart hvert eneste år. Merkelig.

Klem fra Uvdal