lørdag 19. november 2016

Bedre lykke denne gang...

Pappa har ønsket seg et par lugger i julegave. Det er så kjekt når foreldre ønsker seg noe konkret, for å finne på noe selv til folk i den alderen er neimen ikke lett! I hvert fall ikke til foreldrene mine som skal flytte til våren. Da har de ikke akkurat lyst på mange flere ting å flytte på...


Å strikke helt enkle lugger er ikke noe vanskelig, men så var det der med å treffe på størrelsen, da. Det så jeg for meg kunne bli en utfordring. Og jeg fikk rett... Da jeg var ferdig med en lugg syns jeg den så drygen stor ut. Jeg fikk pappa til å prøve den, og mine mistanker ble bekreftet. Så da må jeg prøve igjen. Forhåpentligvis blir det bra denne gangen.

1 kommentar:

Guri sa...

Deilig når noen ønsker seg noe. Synes det kan være vanskelig med gaver til ungene også jeg! Sokker er jo en flott gave, og det varmer lenge! Lykke til med nytt forsøk.