fredag 10. september 2010

Vitamin-innsprøytning

Denne dagen har vært en skikkelig vitamin-innsprøytning! Jeg er sliten, men sitter her likevel med et smil om munn. I dag har jeg virkelig utfordret angsten og gjort mye som jeg syns er skummelt. Men alt har gått bra, så nå er jeg egentlig veldig letta og veldig glad :) Startet dagen med et møte med fastlegen min og saksbehandleren min på NAV. Har gruet meg noe fryktelig og vært veldig nervøs i forhold til dette møtet, men det gikk bra og det er framgang i saken! I kveld har jeg vært på Frelsesarmeen. Der hadde jeg andakt og i tillegg sang jeg og ei av offiserene duett. Fikk masse gode tilbakemeldinger, og jeg kjenner at det er godt å på forskjellige vis være et redskap for Gud. Så selv om jeg har hatt en utfordrende dag, har det også vært en veldig god dag :)

I formiddag var jeg og min kjære på Magneten (et kjøpesenter i nabokommunen). I en butikk så jeg et skilt jeg bare måtte ta bilde av. Litt dårlig bilde tatt med mobilkamera gjennom et butikkvindu, men jeg syns det var et veldig godt råd! :D

Ingen kommentarer: