mandag 20. desember 2010

Hurra for -13,4 og vind...

Kan bli skikkelig stas å gå nedover til toget etter hvert her, ja... Vi skal på julehandel sammen med mamma. Enda godt at vi har skyss hjem! Også så kjekt med alt som er unnagjort :) Da begynner vi å nærme oss ferdig til jul. Gjenstår noen få julegaver og -brev å dele ut. Ja, også pynting, da. Men det blir ikke før lille julaften.

Gårsdagen var en ganske intens dag. Først var jeg på jobb som klokker på gudstjeneste. Da jeg kom hjem moppet jeg alle gulvene i leiligheten. Så var det å pakke ned soldatuniform m.m. og dra på Frelsesarmeen. Der var det "Vi synger jula inn" og jeg hadde andakt. På vei hjem hadde jeg telefonen min koblet på internett, nærmere bestemt VG Live, og fulgte med EM-finalen i håndball mellom Norge og Sverige. Fikk sett de siste 10 minuttene ca. etter at jeg kom hjem. Det var drygen spennende ei stund :/ Men det gikk bra og Norge er enda en gang EM-mestere! Hurra! Gratulerer, jenter! :D

Ingen kommentarer: