onsdag 8. februar 2012

Se, hun blogger igjen!

Har gått litt trått med blogginga hittil i år, føler jeg. Har ikke akkurat vært i kjempeform. Dessuten holder jeg på med flere prosjekt, og da tar det litt tid før noe blir ferdig. Men noe har da blitt ferdig. Her er en stabel med kopptuer jeg har strikket så langt i år. Kopptuer er veldig kjekt å ha som se-på-TV-strikketøy. Dessuten er det også snedig å ha liggende i tilfelle man f.eks. trenger en gave. Kopptuer er vel noe alle trenger og de blir godt mottatt :) Disse er strikket i helt enkelt 3 rett og 3 vrang-mønster i Petunia.


Ellers holder jeg på med luggene jeg startet på 1. januar. Ja, ting tar litt tid i blant... Luggene blir røde med flerfargede hæler. Blir ganske stilig, om jeg skal si det selv ;) I tillegg er det "prosjekt barselgave", da. Jeg har aldri strikket bukse før, men nå blir det. En god kollega/venn av meg skal bli mamma i månedsskiftet mars/april. Har som sagt aldri strikket bukse før, så jeg var veldig spent på om jeg kom til å få det til. Men med god hjelp av ei på Husfliden, så ser det ut som det blir bra :)

I helga var det rimelig kaldt her, kan man si. Sånn rundt -14 grader og vind. Hutre! Du vet det er kaldt når vrideren på låsen på ytterdøra ser sånn ut, på innsida av døra!

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Kjempefin stabel med kopptuer i lekre farger! Så enig med deg. Kjekt å ha selv, og til en liten presang å gi bort. Ingen har sagt nei takk til å få ei kopptue så langt, og lovordene om kopptuenes fortreffelighet er mange. Ha ei fortsatt fin uke!

Marion sa...

Du er bare rå på kopptuer altså!

Bodil sa...

Flotte klutar :)

Anne sa...

Fin stabel fargerike kopptuer!