fredag 9. mars 2012

Kanskje jeg burde spille Lotto?

Sånn vinnerlykke som jeg har for tida burde jeg kanskje vurdere det seriøst. Jeg bor jo til og med i Lotto-bygda Verdal`n ;)


De siste dagene har jeg vunnet ikke mindre enn to Give away-premier her i bloggeland! I dag fikk jeg premien fra ~tulipa~. Og der var det mye fint, kan du tro! Jeg fikk pyntebånd med epler,


2 nøster av garnet Wool i en nydelig lillafarge,


strikkeoppskrift til sokker,


cupcake-symerke,


10 lilla blomster-knapper,


6 grønne knapper med hvite prikker,


6 lilla knapper med hvite prikker


og 10 aqua-fargede hjerteknapper.



Tusen takk til ~tulipa~ for kjempefin premie! :)

6 kommentarer:

Bundingen sa...

Gratulerer! Alltid morsomt med pakke i posten, og her var det mye fint.

Riktig god helg!

Hanne sa...

Så mye fint du har vunnet da :D

Kristin Kreativius sa...

Så ut som det var mye snadder i den pakken:) Heldige du:)

God helg til deg! klemmer:)

tulipa sa...

He he kos deg med premien! Ja jeg lo litt da jeg så hvor du kom fra:) Ville absolutt ha slengt inn en lottokupong hvis jeg var deg!
God helg!
:)

tulipa sa...

He he..kos deg med premien! Ja jeg ville ha slengt inn en lottokupong hvis jeg var deg!
God helg!
:)

Marte sa...

Oiiiii :D Cupcake-merket var så kult :D Kjempefin premie, dette også!