mandag 5. mars 2012

Kjekt å ha for en strikkeglad!

Etter å ha strikket babysokkene var det ennå en god del igjen av nøstet med babyull. Men jeg visste ikke om det var nok til ett par til. Derfor gikk jeg innom Nille i dag og kjøpte noe som er kjekt å ha for en strikkeglad - en digital kjøkkenvekt.


Den forteller meg at det er 30 gram igjen. Bare å sette i gang og strikke flere babysokker med dette garnet med andre ord. Veldig greit å vite. Hadde vært så kjedelig å kommet et stykke på nr. to for så å oppdage at jeg ikke hadde nok garn...


En pakke med sånne koselige charms har også fått bli med hjem. De er fra kortoggodt.com.


Og så har jeg kjøpt garn i to grønnfarger. Planen er at de, sammen med hvitt, skal bli Mariuspulsvarmere.

2 kommentarer:

Marte sa...

Å herlighet for et søtt lite anheng da :) :)
Og så smart det er med kjøkkenvekt, kan jo brukes til så mye! Visste ikke at strikking gikk på antall gram heller, så nå lærte jeg noe nytt ^^

Ullugla sa...

Hei og takk for trivelig hilsen! Hyggelig å høre om en verdalsbloggstrikker til, jeg er gjerne med på et lite strikketreff! ;)
Fin blogg du har, og ja, kjøkkenvekt er kjempekjekt! ;)
Ullugla