lørdag 15. mars 2014

Det går i bruntoner

Prøver å være flinkere til å bruke noe av garnlageret mitt framfor å kjøpe nytt garn.
Brukte to Fabelnøster fra garnlageret til det forrige trekantskjerfet, og nå har jeg brukt to til.
Har fortsatt mer å ta av, både av Fabel og andre merker, for å si det sånn ;)


På pinnene har jeg bl.a. et par snurrestrømper. Det er vel det sjette paret jeg lager, så vidt jeg kan se på oversikten min. Strikker i lys brun Sterk denne gangen (fargen er litt lysere enn på bildet som jeg har lånt fra dustorealpakka.com. Dette er garn jeg har kjøpt og ikke tatt fra lageret. Men det skal bli en gave, og blir dermed ikke liggende og øke "lagerbeholdningen", så da går det greit.


Det går med andre ord, som overskriften på blogginnlegget sier, i bruntoner for tida. Det var ikke planlagt, men det ble nå bare sånn. Blir nok snart andre farger igjen.

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Kjempefine farger på sjalet :)
Det likte jeg utrolig godt!
Fin søndag til deg :)

Berit sa...

Nydelig skjerf. Godt å få brukt av garnlageret. Jeg har nok fylt på mitt i helgen men men :)

Kirsti sa...

Så kjekt å bruke garn fra lageret! Det ble et fint skjerf!