søndag 26. juli 2015

9 gram igjen!

I dag ble jeg ferdig med skjerfet. Da jeg hadde felt av var det bare dette bittelille nøstet igjen. Det veier 9 gram, noe som tilsvarer ca. 37 meter. Må da kunne kalles bra utnyttelse av garnet, det? :)


Her er noen nærbilder av meg med skjerfet på:



Det er som tidligere nevnt strikket i Arwetta Classic. Garnet farget litt av på fingrene mens jeg strikket, så jeg har vasket skjerfet for å få ut det lille som var av overflødig farge.
Jeg har brukt pinner #4. Det er tykkere pinner enn det som er anbefalt for dette garnet, men jeg ville ha et litt luftigere skjerf. Og det har jeg fått. Jeg har nå et luftig, mykt og godt skjerf i herlige farger! :)

3 kommentarer:

Berit sa...

Det ble kjempefint og nydelige farger "liker" :)

Bundingen sa...

Så fint det ble! Får håpe du ikke trenger å bruke det med en gang, for nå trenger vi en Indian summer.
I dag er det hele 15 grader, og det er noe bedre enn i går da det var 9. Så har det begynt å regne igjen. Jeg venter middagsgjester, og det gleder jeg meg til.

Klem

Oddbjørg sa...

Nydelig skjerf!