tirsdag 2. februar 2016

Go`klompen-bukse.

Nytt strikkeprosjekt på pinnene. Denne gangen skal det bli en Go`klompen-bukse fra KlompeLOMPE-boka. Buksen skal bli gave til en baby som snart kommer til verden. Kan ikke skrive noe mer detaljert i tilfelle den vordende mor leser bloggen min ;)


Sånn blir buksa seende ut. Dette er bilde tatt av bildet i boka. Strikker buksa i størrelse ett år, så får de ta den i bruk når den blir passelig. Tenkte det var lurere enn å strikke minste størrelse som kanskje bare passer ei lita stund, eller størrelse 6 mnd. og så blir den kanskje passelig midt på sommeren. Mest sannsynlig blir det ikke mye bruk for ei ullbukse (selv om den er tynn) på sommeren. Gleder meg til å bli ferdig sånn at jeg får overraske foreldrene med den! :)


 Til slutt i dette innlegget, et bilde fra da jeg tok toget på vei til jobb i dag. Skulle nesten tro at jeg er glad i lilla, vettu ;)

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig sett og den lillafargen er passe dus/passe kvikk. Herlig!

De buksene har jeg på planen også. Skal bare først ^_^