søndag 27. mars 2016

God påske!

Med dette fine bildet jeg fant, ønsker jeg deg ei riktig god påske!


Lysfatet har fått påskepynt.


Og jeg har hatt påskeferie siden onsdag klokka 12.


 I natt var jeg med på påskenattsmessa i Stiklestad kirke. Å være sammen, lese tekstene og synge sangene om Jesu oppstandelse fra de døde er en stor opplevelse hvert år. Sammen går vi fra mørke til lys. Og når vi avslutningsvis står og synger "Deg være ære", ja, da får i hvert fall jeg frysninger! Stort!

I dag har vi vært på påskelunsj i Sentrumskirka på Levanger. Trivelig! Da vi kom hjem fant jeg denne lille solstrålen ved trappa vår. "- og atter som eit under nytt liv av daude gror"! Vårtegn!


 På pinnene har jeg blant annet et par lugger som skal til "Sokker som varmer" før jul. Det ble ikke så tydelige striper etter som bunnfargen også er med i det melerte garnet, men det gjør jo ikke noe. Ble fint likevel, syns jeg. Og varmer like godt gjør de åkke som! :)

1 kommentar:

Refleksjon på livsvegen sa...

KOSELIGE GLIMT :-)


GOD PÅSKE!