onsdag 14. september 2016

Hurra! Jeg vant!

Også i år strikker jeg lugger til Frelsesarmeen og Familien sin "Sokker som varmer"-aksjon. Jeg er også med i Facebook-gruppa med samme navn. I sommer la de ut en konkurranse der. Om du er med og strikker til årets aksjon, kunne du legge igjen en kommentar og dermed være med i trekningen av et spesialblad (med sokkeoppskrifter) fra Familien.


Jeg skrev en kommentar og tenkte ikke så mye mer på det. Regnet med at det kom til å bli mange deltakere og at jeg ikke hadde så stor sjanse for å vinne, akkurat. Men så, i går var det visst trekning. Og jeg var en av tre heldige vinnere! Så om ikke lenge kommer dette flotte bladet til meg i posten :)


Dette blir interessant lesning!

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Gratulerer, og vel fortjent! Synes du er flink til å bidra for dem som trenger det. Alltid kjekt å vinne, så nå får du kose deg med heftet.
Jeg pakker feriekoffert i dag. To uker i Hellas venter.....

Klem fra Ingunn

Bodil sa...

Så kjekt. Gratulerer :) Ser ut som eit spennande blad. God helg.

Lisbeth sa...

Så gøy! Gratulerer :)

LisaM sa...

Gratulerer! Så gøy!!:)