mandag 26. juni 2017

Kongress, ferietur og feriehvile

På onsdag dro jeg og min kjære på Frelsesarmeens årskongress utenfor Lillestrøm.


Jeg tok ikke så mange bilder i år, men her ser du baksiden av fanen til Nordre divisjon, vårt område av Norge, før kongressmarsjen på lørdag. Marsjen går fra Universitetsplassen (Oslo) til Oslo S.


Bilde tatt fra trappa utenfor Oslo S. Med flere hundre soldater, offiserer, barn, ungdom m.m. fyller vi opp bra når vi kommer ned til Jernbanetorget.
(Teltet og pariserhjulet var det ikke vi som stod for 😉)


Frelsesarmeen er så mangt. Men visste du at vi til og med har vår egen MC-klubb? Den heter Salvation Army Motorcycle Ministries.


Bilde av oss etter marsjen, sittende i trappa utenfor Oslo S.


Å være på kongress er trivelig og bra, det. Men å være på reise og å ha så masse folk rundt meg, ja, det suger energien ut av meg. Så jeg er veldig glad for at jeg har ferie denne uka også. Jeg trenger rett og slett hvile etter å ha vært på ferie... Føler meg litt rar, men samtidig så vet jeg at jeg slettes ikke er alene om å ha det sånn. Akkurat som vi er forskjellige resten av året, så er vi forskjellige når det kommer til hvordan vi har det om sommeren også. Dermed har vi også ulike behov for å få en best mulig sommer. Jeg syns Rådet for psykisk helse har skrevet bra om det her.


(Bildet er lånt fra nettsiden til Rådet for psykisk helse)

Ønsker deg en god sommer og en god ferie. Og så håper jeg at du får til å lage deg en sommer sånn som du trenger at den skal være. Det er veldig lov til å kjenne på egne behov og ta hensyn til seg selv.

Ingen kommentarer: