torsdag 27. desember 2018

Julepussel

Litt pusling på forskjellig vis blir det stadig vekk hos meg :)

For noen dager siden lagde jeg disse tre kransene. På bilde nummer to ser du hvor små de er der de ligger ved siden av kjøkkensaksa. Både ullkulene og de små sløyfene er kjøpt på Panduro.




  
Og så har jeg fulgt en tradisjon i vår familie. Lillesøster Kari pleier å bake kakemenn, og jeg baker pepperkakemuffins. Årets porsjon ble bakt på 1. juledag, faktisk. Men det gikk helt fint etter som vi ikke skulle til mamma og pappa før i går, altså 2. juledag.


  
Mens vi ventet på at middagen hos mamma og pappa skulle bli ferdig, så strikket jeg på et par lugger. Garnet er et 100 grams nøste med strømpegarn fra Gjestal som jeg kjøpte på Extra en dag før jul. Har aldri strikket med dette garnet før, så det blir spennende.



I dag er det 3. juledag, og jeg er tilbake på jobb. Skal jobbe i morgen også, men så er det helg igjen, gitt. Langhelg etter som jeg har fri på mandager og 1. januar er på tirsdag. Dette er virkelig til å bli døgnvill av! Men man kunne hatt så mye verre problemer :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Godt nytt strikkeår!