søndag 12. juli 2009

Sommerkaffe

Offiserene på Frelsesarmeen har ferie, og er ikke tilbake før i slutten av måneden. Men jeg er på jobb et par dager i uka. Henter post, vasker gulv, tar telefonen og er i det hele tatt tilgjengelig om noen trenger armeens hjelp til. Før offiserene dro på ferie snakket vi om at det kan bli lenge stille om det ikke skjer noe på korpset i løpet av juli. Det er flere som har gitt uttrykk for det. Derfor fikk jeg en idé: jeg arrangerer sommerkaffe! Som tenkt, så gjort. Jeg lagde plakat og hengte på oppslagstavla ute på Frelsesarmeen. I tillegg sendte jeg ut en del meldinger med invitasjon. Så kunne folk fortelle det videre. Tidspunktet ble satt til fredag 10. juli kl. 12. Jeg var ganske spent på hvor mange vi kom til å bli.
Fredag morgen dro jeg og Ole Gunnar til Levanger for å handle inn og gjøre klart til kaffen. Etter hvert begynte folk å komme, og jeg fikk litt hjelp med vaffelstekingen bl.a.
Vi ble 19 stk. som koste oss med andakt, nystekte vafler, kaffe og is. Kjempekoselig å møtes, få litt åndelig påfyll og ikke minst være sammen med venner! Det ble en vellykket og god stund på alle måter :)

1 kommentar:

Eli A. sa...

Hørtes koselig ut med kafe ja .-) Gøy at noen tar initiativ ril sånt. Fin dukkekjole !
Ha ei koselig helg